blogikisu

blogikisu
Tervetuloa käsitöiden, tuunailun, leivonnan ja yleisen höpötyksen pariin. Toivottavasti viihdyt :)

maanantai 11. heinäkuuta 2016

Hyväksi todettu

Meijän uus matto!!


No eivaan. 
Mun mekkokangas. 


Eurokankaan metrikangasta, eikä ollu ainakaan mun mielestä hinnalla pilattu: 7,90/m

Viime tinka on mulle aika tuttu juttu. Paitti nyt. 
Mekko "tarvitaan" vasta 17.7. Ja eilen tuli "jo" valmiiks...





 Tuttu ja hyväksi todettu kaava
Pikkasen tosin meinas nousta hiki pintaa ja hermo mennä... Mihin ihmeeseen mä laitoin ne kaavat. Ne muokatut...
Katoin olevannas joka paikasta. 
Ja eiku uus kierros ja vähän tarkemmalla silmällä. Löyty paikasta josta olin jo muka etsinyt. 
Huh, huh! Onneks löyty. 


Mekko eestä ja takkaa. 
Hups! Pikkasenkon innostuin lisäämään noita kuvia :) 

Mutku se kamera on niiiiin hyvä :)

Kuvausassari tosin kuvas vähän vinoja kuvia, mutta väliäkö sen. 


Vähäks oon taas tyytyväinen. 
Mietin, että josko seuraavaks tekis tämän kaavan mukaan sellasen polvipitusen. Siihen ei tulis sitte tota helma"römpsyä". 

2 kommenttia:

  1. Todella kaunis ja suorastaan kadehdin istuvuutta/sopivuutta siulle! :) Toi kangas on jo itsessään ihana. :)

    VastaaPoista