blogikisu

blogikisu
Tervetuloa käsitöiden, tuunailun, leivonnan ja yleisen höpötyksen pariin. Toivottavasti viihdyt :)

torstai 12. kesäkuuta 2014

Kun ei kaupasta saa

Sellasta kun haluaa niin täytyy tehdä ite. 
Olen jo 3-4 v. sitten heittänyt ajatuksen ilmaan DVD-hyllystä. Silloinen ajatus ei saanut kannatusta ja isäntä ilmoitti että hänellä on oma ajatus. Sen ajatuksen toteutumista tässä on nyt ooteltu "tovi". Ja koska ei toinen saa aikaseks eikä kaupasta löydy sellasta kun haluaa, niin pitää sitte itte ryhtyä hommiin.
Mä oon tosiaan halunnut sellasta hyllyy mihin DVD:t mahtuu niin kun kirjat, aakkosjärjestykseen, jotta on helpompi sitte valkata kun haluu kattoo jotain.


Ja tässä mun tämän kertainen ideointi. Kaks hyllyy tohon on tulossa, molemmat on jo kasattu, mutta vielä kuvaamatta ja levyt järjestämättä. 
Päädyt on tikapuu-malliset ja hyllylaudat lepää niitten päällä. Aika hiano mun miälest tuli, vaikka itte sanonki ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti